API avertizează: Constructorul UMB s-a întins mai mult decât îi e plapuma

Constructorul UMB
buton facebook       buton share x-twitter       buton sharewhatsapp

Asociația Pro Infrastructura avertizează: Constructorul UMB ”s-a întins mai mult decât îi e plapuma” și riscă să depășească termenele contractuale care implică finanțare din PNRR. API avertiza încă de anul trecut că IUMB nu își va putea dubla capacitatea de lucru într-un timp atât de scurt

Potrivit API, pe aproximativ jumătate din santiere, constructorul se mișcă cu un progres de 2-3%/lună.

Constructorul UMB are în tolbă 80% din autostrăzile finanțate prin PNRR, adică 341 km din totalul de aproape 430 km din program pe A8, A7, A3 și A1. Și riscă să iasă din termenele contractuale, să pună România în poziția ratării țintelor (și banilor) din PNRR, să-și păteze reputația greu construită în toți anii ăștia și, cel mai grav, să treacă peste limitele roșii auto-impuse și să-și omoare, la propriu, muncitorii, transmite API

Să ne înțelegem: UMB este, de departe, cel mai puternic și mai muncitor antreprenor din infrastructura rutieră din țara noastră. Dar ar fi bine să recunoască spășit că, din ambiția stupidă de a face TOATĂ autostrada care-i trece prin fața sediului, s-a întins peste dublul capacității reale.

Într-adevăr, UMB încearcă să închidă cât mai repede din șantiere, vezi A0 Nord lotul 2 și DEx12 Slatina-Colonești, dar forța considerabilă a UMB este clar împrăștiată pe mult prea multe fronturi, mai notează API

Comunicatul integral transmis de Asociația Pro Infrastructura poate fi consultat AICI

Urmăriți Politic Media și pe Google News