API: Incompetența lui Grindeanu consumă 2-3 ore pe zi din timpul fiecărui navetist

Grindeanu Sorin
buton facebook       buton share x-twitter       buton sharewhatsapp

Asociația Pro infrastructură il acuzuză pe ministrul Transporturilor de incompetență și critică ineficiența lui Grindeanu în gestionarea închiderii DN7 pe Valea Oltului, afectând zilnic navetiștii care pierd între 2 și 3 ore. Trenurile introduse ca alternativă au întârzieri și neajunsuri majore, fiind organizate în grabă, fără o planificare adecvată.

Tototdată, API prezintă soluții ce ar fi putut ameliora situația: îmbunătățirea încrucișărilor trenurilor, introducerea trenurilor Regio-Expres, repararea căii ferate și a liniilor abătute, analiza traficului cadențat și colaborarea cu operatorii privați, introducerea trenurilor ROLA, deblocarea electrificării liniilor și legarea comunei Boița la calea ferată printr-un pod pietonal provizoriu.

Asociația subliniază că, dacă autoritățile ar fi luat măsuri din timp, zona Lotru-Sibiu ar fi putut deveni un exemplu de eficiență feroviară. Din păcate, improvizația și lipsa de pregătire a ministrului duc la pierderea timpului navetiștilor și la o scădere a încrederii în transportul feroviar.

Zona Lotru-Sibiu ar fi putut deveni un exemplu de eficiență feroviară dacă autoritățile ar fi luat măsuri din timp. Însă, din cauza lipsei de pregătire și improvizației, navetiștii sunt afectați, iar transportul civilizat este departe de a fi realizat. Aceasta subliniază nevoia de planificare și investiții în infrastructura feroviară pentru a preveni astfel de situații pe viitor, mai notează Asociația Pro Infrastructura

Potrivit lui Sorin Grindeanu, decizia de a efectua lucrările de defrișare în zona Văii Oltului pe timp de vară a fost luată deoarece se poate lucra 14 ore pe zi. Aceste lucrări, situate în pădure, pe munți, la 70-100 de metri deasupra carosabilului, nu pot fi realizate pe timp de noapte

Analiza integrală poate fi consultată AICI

 

Urmăriți Politic Media și pe Google News