Autostrada Timișoara-Belgrad se amână

Grindeanu Sorin
buton facebook       buton share x-twitter       buton sharewhatsapp

Autostrada Timișoara-Belgrad se amână. Studiul de fezabilitate pentru oboectivul Timiloara-Moravița nu a fost finalizat la timp. Totodată, prețul pentru studiul de fezabilitate a crescut

Compania a invovcat motive de instabilitate în domeniul construcțiilor

Potrivit unui anunț postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), prețul contractului semnat de CNAIR cu firma SEARCH CORPORATION din București, care include studiul de fezabilitate, servicii de consultanță și analize, a fost majorat cu 16,3% față de cel inițial.

Contractul ar fi trebui onorat în doi ani. Este vorba despre documentația pentru un drum care nu atinge nici măcar 100 de kilometri. După predarea de către firma SEARCH CORPORATION a studiului de fezabilitate întârziat, următoarea etapă va fi lansarea licitației pentru proiectare, notează Tion

Autostrada Timișoara – Belgrad se desprinde din autostrada A1 la nodul rutier de la Remetea Mare și merge paralel cu Drumul Național 59

Guvernele României și Serbiei au semnat un acord pentru execuția Autostrăzii Timișoara – Belgrad în iunie anul trecut. Urmează să fie amenajată o nouă vamă ceea ce înseamnă un proiect transfrontalier. Pentru tronsonul din România, de la Timișoara la Moravița drumul de mare viteză are o lungime estimată de 73 km

Autostrada A9 va fi realizată din fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Amintim că nici centura de sud a orașului Timisoara nu a fost finalizată la timp. Detalii AICI

Urmăriți Politic Media și pe Google News