Uniunea Europeană a aprobat legislația asupra conținutului on-line, relatează publicația Politico
Comisia Europeană și Parlamentul European au ajuns la un rezultat, după mai multe runde de disciții
Astfel, UE va forța companiile Big Tech să controleze conținutul online într-un mod mai agresiv
Platformele din social media vor trebui să ofere termeni și condiții clare și explicite, care pot fi înțelese chiar și de copii
Companiilor precum Facebook, Twitter sau Google le va fi interzis să țintească minori cu publicitate online, dar și să utilizele tehnici de manipulare care forțează utilizatorii să dea clic pe conținut (clickbait)
Platformele de socializare riscă amenzi de până la 6% din cifra globală de afaceri dacă nu iau măsuri de limitare a răspândirii informațiilor false
Direcționarea utilizatorilor online pe baza religiei, sexului sau a preferințelor lor sexuale va fi printre practicile care vor fi de asemena interzise
Platformele de socializare vor trebui să se asigure că utilizatorii au posibilitatea de a face sesizări și contestații în propria limbă
Epoca marilor platforme online care se comportă ca fiind prea mari pentru a le păsa se apropie de sfârșit, a declarat comisarul european pentru piața internă
UE a mai aprobat o lege asupra conținutului on-line, (Digital Markets Act), care urmărește să abordeze puterea de piață a firmelor tehnologice
Sursa: Politico
Flux știri internaționale